NeW MooN
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

NeW MooN

...~° friends 4 ever ...~°

الرئيسيةالرئيسية  البوابةالبوابة  أحدث الصورأحدث الصور  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  

راييي Hima 77

كاتب الموضوعرسالة
Hima77
المشرف العام
Hima77

ذكر
العمل/الترفيه : مهندس
المزاج : كره قدم

راييي  Hima 77 Empty
مُساهمةموضوع: راييي Hima 77   راييي  Hima 77 I_icon_minitimeالخميس مايو 29, 2008 11:47 am

لو كانوا هؤلاء اللاعبون يحبون الزمالك كما يدعون فيجب عليهم من الان الاعتزال او اللعب فى اى نادى اخر - لكن لأسف هؤلاء لا يهمهم سوى انفسهم فقط... فحازم امام وطارق السيد ومحمد ابو العلا وعبد الحليم على وتامر عبد الحميد و علاء عبد الغنى لاعيبن خلصت كورة منذ 4 سنوات ولم يقدموا ما يشفع لأستمرارهم بالفريق لاعيبه خلاص مش قادرة تقف على رجليها منتظرين ايه خلوا عندكم كرامة واحترموا تاريخكم واعتزلوا صبرنا عليكم نفذ ارحمونا وارحلوا عيب عليكم كده

ياعم حازم روح بقى للحفاظ على ماتبقى من شعبيتك التى اكتسبتها من ذوقك وشكلك الجميل الوديع وسيبك من مسرحية لعيبة الزمالك يوم ماتش انبى والمعلقين والنقاد اصدقاء والدك وانت ياعم طارق بالسلامه وكفاية عليك كده
فى البدايه انا از ملكاوي جدا جدا جدا بس ربنا يعلم انا بحب حازم امام قد ايه بس عاوز اقوله حاجه يا كابتن حازم الجماهير اللى قالتلك ما تعتزلش النهارده ورفعت الاعلام فى استاد القاهره قبل الماتش تخيل معايا كده لو كان الزمالك خسر كاس مصر كانوا هيعملوا ايه دى حاجه تانى حاجه بفرض انت كملت ونزلت ماتش لاقدر الله ومامشيتش معاك هتلاقى الجمهور ده هو هو بيقولك كفايه وبطل ف انا رائى يا كابتن اعتزل والناس بتقولك اقعد احسن ما تعتزل ويتكسر وراك سورى يعنى اوله او زير وعلى فكره انا اهلاوى اهوه بس هاجيلك ماتش اعتزالك سواء السنه دى او اللى جايه او كمان عشر سنين
الصح اللي لازم يتعمل وإلا سنندم أشد الندم في الموسم القادم أولاً كل من طارق السيد وعبد الحليم على وحازم وبعض اللاعبين اللي ما أثبتوش إمكانيات متسمحش لهم باللعب في الزمالك يمشوا وحالا لأن لو استنوا هيكونوا نكبة كبيرة على الفريق لازم تبصوا لمصلحة النادي مش لمصلحة اللاعيبه ثانياً تبطل الإدارة التدخل في شئون الجهاز الفني حتى لو ولعوا في اللاعيبه بصراحه لاعيبه الزمالك ناقصين انضباط وعندهم تسيب بمعنى مالهمش حاكم وأهم حاجة المدير الفني الجديد والكلام ده لممدوح عباس ارحمنا من ديكتاتوريتك أنت اللي اخترت كرول وهو ما ينفعش مدرب وده سبب المستوى المتدني للفرقة والكارثة الحقيقية أنك تجيب مدير فني يجرب من جديد وتكون خربت الفرق بين النادي الأهلي والنادي الزمالك أن النادي الأهلي يهمهم مصلحة الفريق ولو بسرقة اللاعيبه أو بأي طريقه أخرى أما مسئولي الزمالك فيهمهم المنظرة ومصلحته الشخصية ومحاربه الكل حتى لو على حساب النادي المهم هو نفسه ويولع النادي لكل من يدخل انتخابات نادي الزمالك حرام عليكم اتعلموا من النادي الأهلي خلي فيه شويه مسئولية وبطلوا ديكتاتوريه خافوا ربنا وراعوا ضميركم
https://newmoon.forumarabia.com

راييي Hima 77
صفحة 1 من اصل 1